အစၥလာမ္မွ သားသမီးေမြးစားခြင့္ျပဳ/ မျပဳ........

မုဟမၼဒ္အရွ္ရဖ္ ။    ။ အစၥလာမ္သာသနာတြင္ သားသမီးေမြးစားျခင္းကုိ ခြင့္ျပဳထားပါသလား။
ေဒါက္တာဇာကိရ္။    ။ ညီေနာင္မွေမးသည္မွာ “အစၥလာမ္၌ သားသမီး ေမြးစားျခင္းကုိ ခြင့္ျပဳထားပါသလား။” အသင္အေနႏွင့္ သားသမီးေမြးစားျခင္းဆုိသည္မွာ “ဆင္းရဲႏြမ္းပါးေသာ ကေလးတစ္ေယာက္ကုိ အသင္၏ အိမ္သုိ႔ေခၚ၍ ယင္းကေလးအတြက္ ယာယီေနရာထုိင္ခင္း၊ စားေသာက္စရိတ္၊ အ၀တ္အစားဆင္ျမန္းေပးျခင္း”ဟု  ဆုိလုိပါသလား။ ယင္းသုိ႔ဆုိလုိလွ်င္ ထုိအခ်က္ႏွင့္ပတ္သက္၍ က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္တြင္ အေလးအနက္ထား၍ ေဖာ္ျပထားေပသည္။ က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္တြင္ ဆင္းရဲသားမ်ား၊ လုိအပ္လွ်က္ရွိေသာပုဂၢိဳလ္မ်ားကုိ ကူညီေထာက္ပံ့မႈျပဳပါေလဟု ေဖာ္ျပပါရွိေပသည္။  ကေလးတစ္ေယာက္ကုိ အသင့္အိမ္သုိ႔ေခၚေဆာင္၍ ယင္းကေလးအား ဖခင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအျပည့္ျဖင့္ ခ်စ္ခင္ ယုယစြာ ဆက္ဆံႏုိင္ေပသည္။
အစၥလာမ့္သေဘာအရ အသင့္အေနႏွင့္ ကေလးကုိ ဥပေဒအရ ေမြးစားျခင္း မျပဳႏုိင္ေပ။ ယင္း(ေမြးစားကေလး)ကုိ အသင့္အေနႏွင့္ အသင့္၏ နာမည္မေပးႏုိင္ေပ။ ဥပေဒအရ သားသမီးေမြးစားျခင္းကုိ အစၥလာမ္မွ တားျမစ္ထားခဲ့ေလသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ပါနည္း။ အေၾကာင္းမူကား အကယ္၍ အသင့္အေနႏွင့္ ကေလးတစ္ေယာက္ကုိ တရားဥပေဒႏွင့္အညီ ေမြးစားခဲ့မည္ဆုိပါလွ်င္ ယင္းကဲ့သုိ႔ျပဳျခင္းေၾကာင့္ မ်ားစြာေသာ ႐ႈပ္ေထြးမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚႏုိင္ေပသည္။ ပထမအခ်က္မွာ  လူတစ္ေယာက္အေနႏွင့္ ေယာက္်ားကေလး (၀ါ) မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ေယာက္ကုိ ေမြးစားခဲ့မည္ဆုိလွ်င္ ၎တုိ႔၏ သီးျခားရပ္တည္ႏုိင္စြမ္း ေပ်ာက္ဆံုးသြားေပလိမ့္မည္။
ဒုတိယအခ်က္မွာ ကေလးတစ္ေယာက္ေမြးစားၿပီးေနာက္ အသင့္၌ ရင္ေသြး တစ္ေယာက္ ရရွိခဲ့သည္ဆုိၾကပါစုိ႔။ အသင္၏ သက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုးတြင္ မည္သည့္အခါမွ် အသင့္၌ ကေလးရရွိမည္မဟုတ္ဟု မည္သူမွ် မေျပာဆုိႏုိင္ေပ။ အသင့္၌ အသင့္ရင္ေသြးရွိမည္ဆုိလွ်င္ ေမြးစားကေလးထက္ ပုိ၍ အသင့္ကေလး (ရင္ေသြး)ကုိ မ်က္ႏွာသာေပးျခင္းျဖင့္ ဘက္လုိက္မႈ ျပဳေပလိမ့္မည္။ တတိယအခ်က္မွာကား အသင္ ေမြးဖြားခဲ့ေသာ သင့္ရင္ေသြးသည္ ေမြးစားကေလးႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္လိင္ျဖစ္မည္ဆုိပါက ၎တုိ႔သည္ တစ္မိုးထဲေအာက္၌ လြတ္လပ္စြာ ေနထုိင္၍ ရမည္မဟုတ္ေပ။ အေၾကာင္းမူကား ၎တုိ႔သည္ ေသြးရင္းသားရင္း ေမာင္ႏွမအရင္းအခ်ာမ်ား မဟုတ္ျခင္းေၾကာင့္ပင္တည္း။
အကယ္၍ ေမြးစားကေလးသည္ မိန္းကေလးျဖစ္မည္ ဆုိပါလွ်င္  သူမႀကီးျပင္းလာေသာအခါ  “ဟိဂ်ာဗ္” လုိေပလိမ့္မည္။ သူမေခၚဆုိေနေသာအေဖသည္ စင္စစ္ သူမ၏ ေမြးဖခင္ မဟုတ္ေခ်။  အကယ္၍ ေမြးစားကေလးသည္ ေယာက္်ား ကေလးျဖစ္မည္။  ၎ေနာက္ ယင္းေယာက္်ားကေလးသည္ လူလားေျမာက္ အရြယ္ေရာက္ေသာအခါ အိမ္ေထာင္ျပဳမည္။ ဤေနရာတြင္လည္း အေဖဟုေခၚဆုိေနေသာ အသင္ႏွင့္ အသင့္ေခြၽးမ၏အၾကားတြင္ ဟိဂ်ာဗ္လုိေပသည္။ ေနာက္ထပ္လည္း အေၾကာင္းျပခ်က္မ်ားစြာ ရွိေပေသးသည္။ အကယ္၍ အသင့္၌ ေမြးစားကေလး တစ္ေယာက္ရွိမည္ဆုိလွ်င္ အသင္သည္ ေဆြမ်ဳိးသားခ်င္းမ်ား၏ အခြင့္အေရးမ်ားကုိ ပိတ္ပင္ တားဆီးရာ ေရာက္ေနေပလိမ့္မည္။
လူတစ္ေယာက္ေသဆံုးၿပီးသည့္ေနာက္ သူ၏ က်န္ရွိပစၥည္းမ်ားကုိ က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိသည့္အတုိင္း ခြဲေ၀ရမည္။ လူတစ္ေယာက္တြင္ (မိမိ၏ေသြးရင္း) ကေလးတစ္ေယာက္ႏွင့္ ေမြးစားကေလးတစ္ေယာက္ရွိေနမည္ဆုိလွ်င္ သူ၏ ရင္ေသြး ရသင့္ရထုိက္ေသာ  ေ၀စုေ၀ပံုကုိ ပိတ္ပင္ရာေရာက္ေနေပလိမ့္မည္။ လူပုဂိၢဳလ္တစ္ေယာက္သည္ ေသဆံုးသြားမည္။ သူ႔တြင္ ကေလးတစ္ေယာက္ရွိေနမည္ ဆုိလွ်င္ သူ၏ဇနီးသည္  က်န္ရွိပစၥည္းမွ သူမရသင့္ေသာ ေ၀စုေ၀ပံု၊  တစ္၀က္တိတိကုိ ရရွိမည္။ အကယ္၍ သူ႔တြင္ ကေလးမရွိခဲ့လွ်င္ တစ္၀က္ေ၀စုေ၀ပံုတြင္ ေသဆံုးသူ၏ မိခင္လည္း ပါ၀င္ေပမည္။ ကေလးရွိလွ်င္ (ေျခာက္ပံုတစ္ပံု)ကုိ ရရွိၿပီး၊ ကေလးမရွိပါက သူမသည္ (သံုးပံုတစ္ပံု)ကုိ ရရွိေပမည္။ အကယ္၍ အသင္သည္ ကေလးတစ္ေယာက္ ကုိ ေမြးစားခဲ့မည္ဆုိလွ်င္ သင့္မိခင္၏ ေ၀စုေ၀ပံုကုိ တားဆီးရာ ေရာက္ေပလိမ့္မည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ယင္းကဲ့သို႔ အ႐ႈပ္အေထြးမ်ားမွ တားဆီးရန္အလုိ႔ငွာ တရားဥပေဒအရ သားသမီးေမြးစားျခင္းကုိ အစၥလာမ္မွ တားျမစ္ထားရျခင္းျဖစ္ပါသည္။

Popular posts from this blog

ရိုဇာဟ္ႏွင့္ပတ္သက္၍သိထားသင့္ေသာအခ်က္မ်ား....

ဝူဇူလုပ္နည္း......

ကုရ္အာန္နိီ ဒိုအာမ်ား.......( 2 )